5 OTÁZOK pre Simonettu Hladkú, herečku z klipu Breathing (#470)

Vo štvrtok premiéra nášho klipu Breathing, včera cena Slnko v sieti pre Gregora Hološku a dnes Simonetta Hladká v talkshow Neskoro večer. Celkom rušný týždeň! 🙂

Skôr, ako si Simonettu pozriete na našom YouTube kanáli a v dnešnom programe na Jednotke o 21:35 hod., prečítajte si krátky rozhovor, ktorý sme s ňou stihli urobiť… 😉

Johny: Simonetta, aktuálne si si zahrala v našom videoklipe Poetry in Telegrams (ft. Sven Martin) – Breathing (Acoustic), ale diváci ťa mohli vidieť aj v niekoľkých filmoch/seriáloch/klipoch i na móle. Predstavíš sa? 🙂

Simonetta: Pochádzam zo stredného Považia a narodila som sa v znamení Panny. Som absolventkou Vysokej školy múzických umení v Bratislave. Milujem prírodu, hory, turistiku, cestovanie, knihy, umenie. Diváci ma môžu poznať z dvoch singlov/videoklipov Roba Opatovského (Muž a žena a Šťastná) alebo z klipu Brehy skupiny Iconito a samozrejme z tvojej hudobnej novinky – Breathing. 😊😊😊 Účinkovala som tiež v medzinárodnom filme Pivnica. V seriáloch ako Oteckovia, Ochrancovia, Detektív Dušo, Mama na prenájom, Som mama, Iveta, Lovec a v iných som si zahrala epizódne postavy. Objavila som sa aj vo viacerých reklamných kampaniach či časopisoch, ale aj na obálke knihy americkej spisovateľky Julie Anne Long – Pickpocket en Jupons a slovenskej spisovateľky Janky Benkovej – Šťastie. Predvádzala som a fotila aj pre viacerých slovenských či zahraničných módnych návrhárov.

Johny: Nie je ti cudzí ani svet hudby. Na akých hudobných nástrojoch hráš a máš v tejto oblasti nejaké plány či ambície? 🙂

Simonetta: Ovládam hru na zobcovej flaute a klavíri. Momentálne študujem na doktorandskom štúdiu na Univerzite Palackého v Olomouci.

Johny: Sme najmä hudobný blog, takže aj ďalšia otázka smeruje k hudbe – aká je tvoja obľúbená pieseň alebo interpret?

Simonetta: Nemôžem povedať, že mám vyslovene obľúbených interpretov. Vypočujem si rada aj slovenskú populárnu hudbu, ale mám rada aj klasickú hudbu. Všeobecne musím podotknúť, že si vypočujem všetky žánre. 😊 Hudbu milujem! 😊

Johny: Čo ty a koncerty? Prípadne tvoj najzaujímavejší koncertný zážitok…

Simonetta: Rada navštevujem koncerty. Aj keď som v poslednom čase pracovne vyťažená, teším sa už na leto, kedy si dosýta užijem viacero koncertov a tú bezprostrednú letnú atmosféru s mojimi najbližšími.

Johny: Kde ťa uvidíme hrať v najbližšej dobe, v akých projektoch sa objavíš?

Simonetta: Momentálne ma čakajú premiéry dvoch českých filmov – rozprávky Princezná na hrášku a drámy Zápisník alkoholičky. A samozrejme aj ďalšie filmové projekty, na ktoré sa už teraz veľmi teším. 😊


So Simonettou Hladkou sa rozprával Johny Štefeček (Poetry in Telegrams)

———————————

Sledujte aj naše ďalšie stránky, sociálne siete a streamovacie služby – TU sú všetky pokope (kliknite)

Komentáre sú uzavreté.