Poetry in Telegrams versus 2020 (#351)

No, nebol to úplne férový zápas…

To treba povedať hneď na úvod. Áno, aj aktivity Poetry in Telegrams zasiahla corona a chaos okolo nej. Čo teda stálo v r. 2020 za reč?

  • Jørgen Munkeby (Shining) nás uviedol vo svojom Spotify playliste a na CD Shining – Animal mi napísal parádne venovanie súvisiace s jeho účasťou na mojom songu Breathing. Navyše mám od neho na pamiatku saxofónový plátok, ktorý použil pri nahrávaní piesne Run with the Devil Nergalovho projektu Me and That Man.
  • Gregor Hološka, herec z našej série videoklipov, získal cenu Slnko v sieti v kategórii Najlepší mužský herecký výkon vo vedľajšej úlohe – za film Amnestie.
  • Počas corona-lockdownu som si aj ja vyskúšal nahrať video z domu (to bol veľký trend r. 2020!). 🙂 Mohli ste tak vidieť akustickú verziu pesničky Juliet and Romeo.
  • Konečne som sa tiež dostal k datovaniu vzniku Poetry in Telegrams. 27. máj 2013. Vtedy prebehla prvá komunikácia s Paulom Ortizom ohľadne nahrávania bicích. 🙂
  • Je to až neuveriteľné, ale napriek všetkým udalostiam sa nám podarilo natočiť klip, resp. akúsi obrazovú koláž (Visualizer) k songu Accidental Happiness z EP I, Koheleth! Dali sme ho na svetlo sveta pri príležitosti 7. výročia projektu.
  • A pribudol aj nový merch – rúška s motívom ostatného albumu Poetry in Telegrams. Ešte stále ich pár máme na sklade – na našom Bandcampe. 🙂
  • Metalexpress priniesol zaujímavý článok o obálkach hudobných albumov a bol som pri tom – prečítajte si, ak ste nestihli – TU!
  • Dostali sme sa taktiež do Spotify playlistu českého časopisu Spark.
  • Guľaté výročie (5 rokov) oslávil album Poetry in Telegrams – The Phases a rovnako i náš najpozeranejší klip Miracles, v ktorom hrá modelka a influencerka Nikoleta Kováč. Na sklonku roka mal 11000 videní.
  • V októbri nás opustil Eddie Van Halen a ja som mal tú česť povedať k nemu v relácii Headbanger_FM pár slov. Zaznel aj môj výber piesní z repertoáru Van Halen. Objavil som sa i v ďalšej ankete Rudiho Rusa – o tom, aké percento novej/starej muziky počúvam.
  • V novembri ma potešil článok na webe R.U.M. zinu, kde pochválil bubeník Martin Vajgl (Olympic) náš song Stoic.
  • Zaujímavosťou tiež je, že na stránke webu Valhalla vyhrala (v súťaži o naj fotku so slovenskou metalovou celebritou) fotografia, na ktorej som aj ja. 🙂
  • Takisto v r. 2020 som napísal niekoľko článkov v rámci tohto blogu a mohol by som tu ešte spomenúť spoluprácu s dvomi gitarovými spoločnosťami, ale k tomu sa snáď ešte dostaneme… 🙂

OK, to čo sa nestihlo/nepodarilo, sa snáď podarí v tomto roku a ten sumár 2021 bude, dúfam ešte o kusisko veselší. Držme si navzájom palce v týchto ťažkých časoch…

Johny, Poetry in Telegrams


……………………………………………………………………………………………………………

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Instagram Poetry In Telegrams – our Instagram

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

Komentáre sú uzavreté.