Igorrr (FRA), Bratislava (Blog Post No. 201)

Tak som sa bol včera pozrieť na francúzsku atrakciu Igorrr… 

Opäť žiadne siahodlhé reporty, len pár mojich postrehov. 🙂

  • Koncert začal o 21:10 hod. a trval cca hodinu.
  • Prvé 3-4 songy bol zvuk dosť nepríjemný, prepálený a niektoré frekvencie mi naozaj robili zle.
  • Intro odspievala naživo Laure Le Prunenec, hlavná speváčka projektu a hneď na začiatku ukázala, o kom ten večer bude.

 

igorrr_ja

Gautier Serre (Igorrr) & Johny Štefeček (Poetry in Telegrams)

 

  • Igorrr znie najlepšie, keď neznie ako metal. Naozaj, ostré gitarové zvuky mi skôr trhali uši, všetko bolo oveľa lepšie bez nich.
  • Štvorica (DJ, speváčka, spevák a bubeník) predviedla dobrý výkon, ale predsa len by som na pódiu privítal ešte aspoň jeden živý nástroj.

 

 

  • Gautier Serre – hlava projektu, skladateľ, hudobný producent a DJ je šikovný chlapík.
  • Laure nielen výborne spievala, ale aj sa zaujímavo hýbala. Navyše jej cca 190 cm bolo na pódiu neprehliadnuteľných.
  • Šiel by som na Gautiera a jeho družinu znovu? Asi áno, no určite by som išiel na niektorú ďalšiu kapelu, v ktorej spieva Laure…

 

Prečítajte si aj minulé blog posty. 🙂

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

Komentáre sú uzavreté.