Bulgakov – 5 otázok pre Klaudiu Kamenčíkovú (Blog Post No. 195)

Kto je tajomná Jeannie z klipu Bulgakov? 😉

J: Klaudia, vo videoklipe Bulgakov si hrala záhadnú Jeannie. Určite si nestála prvýkrát pred kamerou…

K: Áno, máš pravdu, nestála som prvýkrát pred kamerou… Byť tajomnou Jeannie som si užívala a teším sa na výsledok… 😉 /Pozn.: Rozhovor sme robili ešte pred premiérou a Klaudii sa videoklip páči./

 

Klaudia_foto

Klaudia Kamenčíková

 

 

J: Ako modelka si zaiste precestovala kus sveta. Kde sa ti zatiaľ páčilo najviac a prečo?

K: Musím povedať, že ma najviac oslovila Ázia a ťažko vybrať iba jedno miesto, ale ak musím vybrať jedno, tak je to Hong Kong, pretože je to mesto paradoxov, kde sa stretáva materiálnosť so spiritualitou naraz. A je to mesto sídliace na ostrove, takže kedykoľvek chceš vypadnúť z ruchu mesta, o 20 minút od centra už môžeš “turistikovať” v krásnej prírode. 😉

 

J: Čo ty a hudba? Máš svoj obľúbený song?

K: Áno mam, ale to záleží od nálady – či mám skôr melanchóliu alebo sa teším zo života, tým pádom je to house music, Steve Angello – Show Me Love. Ak som smutná, počúvam balady v španielčine.

 

 

J: Čo ťa baví a napĺňa? Je popri modelingu čas na koníčky?

K: Samozrejme, vždy sa dá nájsť čas, keď sa chce. Šport je u mňa “number one”. Čokoľvek od behu cez fitness až po box.

 

J: Prezradíš nám aj svoje plány do budúcnosti, prípadne nejaké nesplnené sny?

K: Snov mám veľa, samozrejme, chcela by som ešte spoznať veľa krajín, ale plán do budúcna je žiť v prítomnosti a užívať si každý moment, čo nám život prinesie, pretože dnešok je dar.

 

ZAJTRA rozhovor s kameramanom/režisérom klipu Bulgakov Petrom Čermákom. 🙂

 

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

Komentáre sú uzavreté.