Billy Talent – ešte jeden návrat k 31. 7. 2017 (Blog Post No. 184)

Pár riadkami a fotografiami sa chcem ešte vrátiť k pondelkovému koncertu kanadskej legendy. 

Ako som už spomínal v predchádzajúcom článku – oplatilo sa počkať na kapelu po koncerte. Okolo polnoci sa pri hŕstke fanúšikov postupne zjavili Ian, Jon a nakoniec aj Ben a hosťujúci bubeník Jordan. Podpisovali, čo sa dalo (mne napr. pásku z koncertu), bavili sa a fotili sa s ľuďmi. Z tejto nočnej photo session sú aj moje nasledujúce fotky…

 

ja_billy_talent2

Johny & Jon

 

ja_billy_talent1

Jordan & Johny

 

ja_billy_talent3

Johny, Ian and Z.

 

billy_talnet_podpisy

Podpisy členov skupiny Billy Talent: Ian, Jon, Jordan (hosťujúci bubeník), Ben

 

A nech je to teda kompletné, pridávam aj veľmi nekvalitný záber setlistu – naozaj bola tma. 🙂

billy_talent_setlist

Setlist na pulte pána osvetľovača 🙂

 

P. S. Už tento týždeň ma čakajú ďalšie zaujímavé koncerty, takže potom opäť smelo kliknite na tento blog o mojom hudobnom projekte Poetry in Telegrams a o muzike všeobecne. 🙂

 

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs 

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

 

Komentáre sú uzavreté.