Billy Talent v Trenčíne (Blog Post No. 183)

Keď som sa prvý raz dozvedel info, že štadiónová kapela Billy Talent (CAN) bude v nejakom klube v Trenčíne, neveril som. Nakoniec sa však ukázala ako pravdivá a tu je môj krátky report zo včerajšej jedinej slovenskej zastávky tejto kanadskej legendy.

Už náš príchod do Trenčína bol mimoriadny – zaparkovali sme auto, vystúpili a oproti nám si vykračuje Ben, spevák BT. 😀 Tu je foto ako dôkaz:

 

IMG_0976

Johny (Poetry in Telegrams) & Benjamin (Billy Talent)

 

Do klubu sme vošli za tónov prvej piesne predkapely Tigress (UK) na čele so speváčkou Katy Jackson (nemýliť si ju s Katie Jackson, hudobníčkou a partnerkou môjho spolupracovníka Paula Ortiza). Briti síce veľmi nezaujali, ale ani neznechutili. Na moje veľké prekvapenie, od začiatku bol výborný zvuk a celá akcia nebola v časovom sklze, čo tiež nebýva zvykom…

Presne o 21:00 hod. začali svoj set Billy Talent so songom Devil in a Midnight Mass. Hlasitosť stúpla, ale čitateľnosť zvuku zostala a udržala sa až do poslednej skladby. Kapela postupne hrala s nasadením jeden hit za druhým a ani som si doteraz neuvedomil, koľko už ich má za tie roky na konte (fungujú od r. 1993). Pre mňa však boli jednoznačné vrcholy moje najobľúbenejšie piesne – Surrender, ktorá zaznela približne v polovici show a predposledná Try Honesty, asi najlepší song BT vôbec. Trochu mi chýbal singel River Below, no žiadna skupina vám nezahrá všetko, čo by ste chceli. 🙂

 

 

Musím povedať ešte pár slov na margo výkonu chlapcov. Benjamin Kowalewicz je jeden z najlepších rockových frontmanov súčasnosti, jeho hlas je trochu škriatkovský (v dobrom slova zmysle), ale neskutočne silný a na konci koncertu je schopný spievať rovnako dobre ako na začiatku. Za výborné vokály tiež treba pochváliť najmä Iana, gitaristu kapely. Predovšetkým jeho gitarová hra je však to, čo robí BT výnimočným. Popravde, poznáte lepšieho punkového gitaristu?

Rozhodne som urobil dobre, že som do Piano clubu šiel. A ešte lepšie, že som počkal až do polnoci, kedy BT odchádzali, no napriek únave sa stihli odfotiť a pokecať s fanúšikmi…

P. S. Ešte jeden návrat ku koncertu – v tomto článku (klikni).

 

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs, incl. Melancholy 

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs, incl. Melancholy 

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

 

Komentáre sú uzavreté.