Katarína Máliková v Modre (Blog Post No. 182)

27. júla 2017 (štvrtok) som sa akousi náhodou ocitol na koncerte Kataríny Málikovej a jej kapely v Modre. Stretli sme sa už predtým v rámci odovzdávania cien Radio_Head Awards, no v ten večer zahrala len jednu pieseň. Tento raz išlo o plnohodnotný koncert.

 

malikova_johny

Selfie v šere. 🙂

 

Nebudem tu písať žiadnu siahodlhú recenziu, snáď len pár postrehov:

Oproti koncertu na Pohode, ktorý som sledoval online, malo toto večerné komorné predstavenie v záhrade určite zaujímavejšiu a temnejšiu atmosféru.

 

malikova_1

Koncert Kataríny Málikovej v Modre

 

Katka výborne spievala.

Prvýkrát som videl ženu (flautistku z kapely) hrať na fujare. 🙂

Taký malý orchester (sprievodná kapela pozostávala zo 7 ľudí) má niečo do seba, hoci som skôr rocker. 🙂

Z interpretov, ktorí robia niečo s folklórom v modernom šate, ma zatiaľ Katka oslovila najviac a nečudo, že sa jej s albumom Pustvopol tak darí.

 

 

P. S. Ospravedlňte zníženú kvalitu fotiek. 🙂

 

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs 

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

Komentáre sú uzavreté.