Suicide Silence, Bratislava (Blog Post No. 176)

Niekedy vám niečo skríži plány, ale vždy sa treba nejako vynájsť…  Keď už som nemohol ísť v piatok 16. 6. na večerný koncert Suicide Silence, aspoň som zabehol do Randalu, aby som sa stretol so zakladajúcim členom tejto americkej bandy.

Chris Garza je v súčasnej zostave jediný, čo stál pri zrode death-corovej legendy. Vždy sa mi páčila jeho signature gitara Schecter – bol to jeden z prvých sedemstrunových “telecaster” modelov. Čo sa týka samotnej kapely, v poslednej dobe sa jej veľmi nedarí – spevák Mitch Lucker zahynul v r. 2012 pri nehode na motocykli a druhý album s novým spevákom (Hernan “Eddie” Hermida) sa nepredáva úplne podľa predstáv, čo mi je naozaj ľúto, pretože skupina začala experimentovať s novým zvukom.

 

chris_garza_a_ja

Johny (Poetry in Telegrams) & Chris (Suicide Silence)

 

Chris bol však napriek tomu celkom zhovorčivý a okrem iného prišla reč i na to, kde v Bratislave môže kúpiť nejakú lacnú gitaru. Vravím mu, aby šiel so mnou, ale keďže som musel už o pár minút odísť, zo spoločného nákupu nakoniec nič nebolo. 😦 O niekoľko hodín neskôr som videl na FB fotku zvyšku rozmlátenej gitary, ktorú si priniesol kamoš domov ako suvenír z bratislavského koncertu Suicide Silence. 😀

 

————————————————————————–

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs, incl. Melancholy 

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs, incl. Melancholy 

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

Komentáre sú uzavreté.