Október (Blog Post No. 145)

Október bol vždy v mojom hudobnom živote niečím výnimočný.

Veľa zásadných vecí sa udialo práve počas chladných októbrových dní. V októbri 1987 som si kúpil moju prvú španielku. O rok neskôr som si zadovážil prvú elektriku (Jolana Altro) a od toho dňa (19. 10.) sme zároveň datovali vznik kapely Diadem. V októbri 1990 sme vydali prvé oficiálne demo (nahraté v našej skúšobni). V októbri 1995 sme nahrali štúdiové demo Fighting with Vanity, ktoré zožalo množstvo pozitívnych recenzií. V októbri 1996 som mal možnosť prvýkrát stretnúť osobne (mimo koncertu) nejakú zahraničnú kapelu – boli to Nemci Chroming Rose a fotku nám dokonca uverejnil časopis Metal Hammer. K 12. výročiu kapely Diadem sme potom 19. 10. 2000 vydali knižku Dvanásť. V októbri 2001 zasa vyšla kniha s CD Pezinok – bigbeatown, kde sme mali pieseň Turn Me Off, Turn Me On. V októbri 2002 bola spustená webová stránka http://www.diadem.sk (už neexistuje). Ešte aj zánik Diademu vyšiel na 19. 10. – na deň 15. výročia kapely. V tom istom mesiaci r. 2003 sme tiež odohrali rozlúčkový koncert v Trnave, za účasti viacerých hostí.

 

???????????????????????????????

Október 2013 – Ben Weinman & Johny Štefeček

 

Aj mimo éry Diadem som v októbri postíhal zaujímavé veci – išlo najmä o stretnutia s rôznymi zásadnými hudobníkmi – v r. 2012 som sa stretol s chlapíkmi okolo M. Mansoora, teda s Periphery, o rok neskôr s B. Weinmanom a práve končiacimi Dillinger Escape Plan a v r. 2014 s O. Englundom.

Zatiaľ posledný októbrový úlovok je entuziastický článok z 13. 10. 2016 o mojom POETRY IN TELEGRAMS na dôležitej americkej metalovej stránke – http://www.metalsucks.net, ktorý ste už iste zazreli na našom facebookovom profile. Tak nech žijú októbre a nech nám pripravujú len príjemné chvíle! 🙂

P. S. Ešte stále trvá naša akcia na cédečka POETRY IN TELEGRAMS. Čím viac ich vezmete, tým väčšia zľava! 😉 Tu je objednávkový formulár: https://form.jotformeu.com/62615069952361

 

——————————————————————————————————————

Sledujte naše stránky / Follow us:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Komentáre sú uzavreté.