Warrel Dane, Bratislava (Blog Post No. 141)

Vypadol som na chvíľu z kolotoča každodenných povinností i príprav nového CD – navštívil som naše hlavné mesto. 16. septembra 2016 (piatok) sa tu totiž konal koncert ďalšej metalovej legendy. Do Bratislavy prišiel Warrel Dane s kapelou.

 

warrel_4

Warrel Dane so skupinou (iPhone photo: Johny)

 

Ešte stále mám v živej pamäti (a dokonca aj na videokazete) prvý song, v ktorom som ho zaregistroval – Future Tense od Sanctuary. Odvtedy však pretieklo veľa vody a Warrel stihol nahrať kopu ďalších piesní so Sanctuary, Nevermore i ako sólový spevák.

 

 

Koncert tento raz nebudem hodnotiť, hoci najmä k sprievodnej skupine by som mal pár výhrad. Čo ma však potešilo – podarilo sa mi s Warrelom chvíľu pokecať a odfotiť sa – asi ako jednému z mála v ten večer. 🙂

 

warrel

Johny & Warrel

 

——————————————————————————————————————

Sledujte naše stránky / Follow us:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp – naše CD / our CDs

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

 

Komentáre sú uzavreté.