Stargazing – 5 otázok pre Vandu Ditu Gallo (Blog Post No. 131)

Za postavou tajomnej Superwoman z videoklipu POETRY IN TELEGRAMS – Stargazing sa skrýva jedna z našich najúspešnejších modeliek – Vanda Dita Gallo. Máme pre ňu niekoľko otázok. 🙂

 

13734873_10209789789960437_7086227998334476116_o

Vanda Dita Gallo

 

J: Vanda, od štrnástich rokov sa pohybuješ v modelingovej brandži, ale keďže si väčšinu času pôsobila v zahraničí, nie každý ťa na Slovensku pozná. Ako by si sa stručne predstavila?

V: Hlavne veľmi stručne a výstižne. Som človek, ktorý sa snaží žiť tak, aby bol čo najzdravší, najšťastnejší, v súlade s karmou a v symbióze s ľuďmi, ktorých mám rada.

J: Ako modelka máš veľké skúsenosti s pózovaním pred objektívom. Máš radšej prácu pred kamerou alebo s fotografom?

V: Ťažko povedať, je to dosť rozdielne. Fotenie milujem, ale viac ma to baví pred kamerou, pretože mám s tým menšie skúsenosti a ja sa rada učím. Navyše je to akčnejšie a emócie sa dajú vyjadriť detailnejšie.

 

 

J: Účinkovala si v mnohých videoklipoch, ale v klipe POETRY IN TELEGRAMS – Stargazing hráš tajomnú Superwoman. Máš aj ty nejaké tie „superschopnosti“?

V: Ľudia mi občas hovoria, že mám, keď ma vidia cvičiť yogu. 😀

J: Keďže náš blog sa točí najmä okolo muziky, akú hudbu miluješ?

V: Jednoznačne ROCKOVÚ. Môžem aj metal a punk, ale nevadí mi ani tanečná, housová a moderná. Vlastne mi nevadí žiadny štýl hudby, dokonca ani folklór či ľudovky.

 

 

J: Si tiež veľká vyznávačka zdravého životného štýlu a viacerí určite poznajú tvoju stránku „She’s All Raw“…

V: Moja aktivita okolo blogerstva je „v plienkach” ale som veľmi rada, že už veľa ľudí moju aktivitu zaznamenalo a hodnotia ju pozitívne. Venujem sa hlavne životnému štýlu RAW, VEGAN, AYUR-VEDA, som študentkou ayur-vedy, robím ozdravné masáže, cvičím a od nového roka aj precvičujem yogu, som lektorkou v školách varenia, robíme verejné workshopy pre nákupné centrá, festivaly, školy, športové podujatia… Taktiež máme vlastné produkty, ktoré distribuujeme do niekoľkých prevádzok Starého Mesta. A čo bude ďalej? “Sky is the limit.”

J = Johny, V = Vanda, Fotografie: Archív V. D. Gallo

 

Zajtra na BLOGU rozhovor s Miškom Oslejom, detským hercom zo Stargazing

——————————————————————————————————————

Sledujte naše stránky / Follow us:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp – ŠPECIÁLNA AKCIA na CD / CDs: Special Offer

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

 

 

Komentáre sú uzavreté.