Moje “véčka” / My V Shaped Guitars (Blog Post No. 123)

Čím je človek starší, tým viac inklinuje ku klasickým tvarom gitár. 🙂 Asi to platí aj o mne, hoci i ja som mal obdobie extravagantnejších hudobných nástrojov. Patria k nim aj moje “véčka” – gitary v tvare písmena V, na ktoré som kedysi hrával.

Prvú som kúpil na inzerát ešte niekedy v r. 1991/1992. Bola “handmade”, od gitaristu skupiny Denet. Jedna z mála gitár s pákou, ktorú som vlastnil.

diadem_kniha1

So strýkom sme neskôr vyrobili moje prvé vlastné “véčko”. Vzorom nám bola gitara Lag a hlava B.C. Rich z hudobných časopisov. Do bordovej gitary z javora sme nainštalovali snímač Beck. 🙂

gitara_bordova

Moje tretie a posledné “V” bol čierny japonský Jackson Randy Rhoads. Predchádzajúce dve gitary taktiež vychádzali z tohoto tvaru, ale až toto bol konečne originál. S podobnou gitarou ste mohli vidieť na pódiách napr. Kirka Hammetta (Metallica). 🙂

diadem_kniha3

——————————————————————————————————————

Sledujte naše stránky / Follow us:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

 

Komentáre sú uzavreté.