Coachella 2016 – 1. časť / Part 1 (Blog Post No. 115)

Od piatku do nedele (15. – 17. 4. 2016) sa konal slávny americký festival Coachella. Vždy vďaka nemu narazím na nejakých zaujímavých umelcov a tak som opäť celý víkend presedel pri streame na YouTube.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Coachella Festival 2016 z môjho monitoru…

Na festivale sa tento rok, podľa programu, vystriedalo vyše 170 interpretov z rôznych kútov sveta. Nebolo možné vidieť všetko (ani keby som tam bol osobne), ale z toho, čo som videl ma zaujali nasledujúce mená…

  1. DEŇ – PIATOK

Asi najväčší dojem na mňa z piatkovej zostavy urobili Purity Ring. Ich tvorbu som poznal už dávnejšie, ale výborný zvuk, zrejme najkrajšia scéna z celého festu a veľmi presvedčivá speváčka ma milo prekvapili. Pri elektronických žánroch ma trochu mrzí efekt à la “karaoke show”, keďže na pódiu zväčša chýbajú muzikanti, avšak Purity Ring to vynahradili inými zbraňami.

Za výbornú show a špinavé gitarové plochy si zaslúžia rešpekt Savages. Pravdepodobne jedna z najlepších dievčenských skupín, čo som doteraz videl. Silná bola najmä záverečná Adore.

Fajn pocit som mal aj z civilného prejavu Foals, ktorí onedlho vystúpia v Bratislave. Príjemný britský indie rock. Za zmienku tiež stojí americký spevák Børns so svojou sprievodnou kapelou a projekt A. Gonzaleza M83. U tohto pána som bol zvedavý hlavne na song Go!, v ktorom na nahrávke hosťuje Steve Vai. Jeho mladý koncertný gitarista Jordan Lawlor si so sólom poradil naozaj so cťou.

Pokračovanie článku čoskoro… 🙂

 

………………………………………………………………………………………………………………….

Sledujte všetky naše stránky:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Ako získať CD Poetry In Telegrams – how to order our CDs

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp, MP3, CDs

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

Blog Poetry In Telegrams – our blog

Bandzone Poetry In Telegrams – our Bandzone

 

 

Komentáre sú uzavreté.