Anthrax v Brne

Promo k nášmu CD The Phases beží, ale treba si občas odskočiť na nejaký koncert… 🙂

Anthrax boli niekoľko rokov moja najobľúbenejšia metalová kapela (éra Johna Busha), no ich posledné albumy a veľké koncerty ma akosi nezaujali. Dal som im však ešte šancu na reparát. V klubovom prostredí.

Semilasso, Brno, 11. 11. 2015, cca 20:40 hod. – Anthrax prichádza na scénu. Charlie zostal kvôli zdravotným problémom doma a náhradou je Jon Dette. Kvinteto otvára koncert s piesňou A. I. R. a čitateľný zvuk je hneď prvá vec, čo ma potešila. Postupne sa na nás valia klasiky ako Caught In A Mosh, Madhouse či cover Got The Time a ja zisťujem, že Joey (spevák) je naozaj vo forme. Ďalšie veľké plus je, že aj sprievodné vokály sú viac ako slušné. Zaznieva i novinka Evil Twin a sympatická je tiež spomienka na Dimebaga a Dia. Asi najväčší ohlas však získavajú songy Anti-Social a Indians a ja som rád, že nie som v kruhu pod pódiom. 🙂 Koncert má nakoniec iba jednu slabinu – pomerne krátke trvanie (myslím, že pod hodinu a pol).

P.S. Gitarista Scott Ian má naše CD. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Scott Ian, Frank Bello, Joey Belladonna a ja, Jon Dette, Jon Donais

———————————————————————————————————————————

Sledujte naše stránky / Follow us:

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams – our official website

FB stránka Poetry In Telegrams – our Facebook

Bandcamp Poetry In Telegrams – our Bandcamp

Twitter Poetry In Telegrams  – our Twitter

YouTube-kanál Poetry In Telegrams – our videos

Komentáre sú uzavreté.