Vinnie Paul (Pantera, Damageplan, Hellyeah)

Tak som si bol zasa trochu zaspomínať na teenagerské časy… Bola by hlúposť nestretnúť sa s Vinniem, ak je v meste. Inak povedané, bol som si pozrieť koncert Američanov Hellyeah, kapely poskladanej z legiend. Zvuk akcii veľmi neprial a absencia druhého gitaristu, ktorý si zlomil nohu, konečnému výsledku tiež veľmi neprospela, ale keď už som zmeškal Panteru na niekdajšom pražskom koncerte s Ozzym, musel som to napraviť aspoň takto. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vinnie Paul (v strede)

Vinnie Paul, resp. Vincent Paul Abbott (bubeník Pantery, Damageplan a súčasných Hellyeah, brat zosnulého Dimebaga Darrella) má už 51 rokov a zo zákulisia sme ho museli doslova ťahať, no napokon sme si vymenili pár slov a neodmietol ani fotku. Inak nikdy mi nenapadlo, že prvá veta, ktorú budem naživo počuť z úst slávneho bicmana, bude: “Idem na toaletu.” 🙂

 

Oficiálna webová stránka Poetry In Telegrams

Komentáre sú uzavreté.