Glen

Kto už zahlasoval v minulom blogu, na FB alebo webovej stránke Poetry In Telegrams o piesni, na ktorú by sme mali natočiť nový klip, dobre urobil. 🙂 Kto nie, stále má šancu ovplyvniť výber – stačí sem kliknúť.

Ja som medzičasom pozrel do svojho foto-archívu a zistil som, že mám dosť  zaujímavých nepublikovaných fotiek z rôznych koncertov, myslím tento raz vyslovene “live” zábery, bez mojej osoby.  🙂 Určite sa tu niektoré postupne objavia. Minule to bola Skin zo Skunk Anansie, dnes je to polovica slávneho Oscarového dua Hansard – Irglová, konkrétne charizmatický Glen Hansard. 🙂 Určite si ho pamätáte z filmu Once a z videoklipu Falling Slowly. Takto blízko nás stál Glen so svojou povestnou deravou gitarou…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glen a jeho slávna deravá Takamine

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glen a jeho menej deravá Takamine 🙂 Foto: Johny

 

 

Komentáre sú uzavreté.