Chino

V súvislosti s crowdfundingovou aktivitou skupiny TEAM SLEEP, ktorá chystá nový album, mi nedá nespomenúť frontmana China.

Chino Moreno (41) je jedna z najvýráznejších tvárí moderného amerického alternatívneho rocku a metalu. Väčšina z vás ho zrejme pozná z účinkovania v Deftones, ale rovnako je tiež frontmanom projektov Team Sleep, Palms a Crosses. Tento spevák, gitarista a textár v jednej osobe je úspešný vo všetkom, na čo siahne.

???????????????????????

Ja a Chino (Praha, 2010) – foto: Katy

Prvýkrát som ho stretol 2. apríla 2007 vo Viedni pred mojím prvým koncertom Deftones. Druhý raz, pre zmenu, v Prahe na moje meniny v r. 2010. Pri našom druhom stretnutí sa mu nechtiac podarilo vyraziť mi z ruky fotoaparát a popísať mi tričko. 🙂

Čoskoro snáď budeme počuť i nový Team Sleep. Zatiaľ aspoň jeden hit s Crosses…

Komentáre sú uzavreté.