O novom singli God/Goddess

Asi ste už postrehli, že na www.poetryintelegrams.com je v sekcii SINGLES nový song. Je tretí v poradí a volá sa God/Goddess. Bicie mal tentokrát na svedomí Angličan Paul Antonio Ortiz, tvorca prog-metalového projektu Chimp Spanner.

Chimp Spanner vydal tri oficiálne nahrávky, z toho tretia All Roads Lead Here vyšla v roku 2012 ako EP. Všetci milovníci prog-metalu a djentu netrpezlivo očakávajú, s čím ich multiinštrumentalista Paul prekvapí na svojom najnovšom albume, na ktorom intenzívne pracuje.

 

ortiz_cb

Paul Antonio Ortiz (fotografia z jeho archívu)

 

Ja som každopádne rád, že si našiel čas aj na POETRY IN TELEGRAMS a nie je to moja posledná spolupráca s ním. Asi málokto vie, že už prvé dva single som mal v roku 2013 nahrávať v jeho domácom štúdiu (Colchester, UK), avšak okolnosti nakoniec rozhodli inak.

God/Goddess je zároveň poslednou piesňou, ktorá vznikla v rámci januárového nahrávania v Grapow Studios. Pod zvuk sa opäť podpísal Roland Grapow (ex-Helloween, Masterplan) a hudba, text, spev, gitara – to je, ako vždy, moja práca.

Tretí singel je, myslím, zasa trochu iný a zatiaľ asi najminimalistickejší kúsok v diskografii POETRY IN TELEGRAMS. Prvá séria songov je teda vo finále… 🙂

Komentáre sú uzavreté.