Steve Vai v Bratislave

Steve Vai, americký gitarový virtuóz, sa prvýkrát ukázal na Slovensku. To som si, ako iste uznáte, nemohol nechať ujsť.

V rámci EVO Experience som mal možnosť podebatovať s ním, odfotiť sa a vidieť “soundcheck” pred koncertom. Neodpustil som si pri Q&A otázku, či sa nechystá experimentovať aj s 8 a 9-strunovou gitarou, keďže je akoby otcom rockovej 7-strunovej gitary (hoci bránil sa, že na 7 strún hrali už viacerí pred ním a on ju len spopularizoval). Žiaľ, napriek tomu, že má doma aj 8-strunku, krky týchto gitár mu akosi nevyhovujú, takže je to všetko na Tosinovi (o tom niekedy nabudúce :-)).

???????????????????????????????

V každom prípade to bol veľmi intenzívny večer a ešte len teraz sa snažím rozpomenúť na to, čo všetko vlastne včera tento pán zahral. Mňa určite najviac potešila skladba For the Love of God z albumu Passion and Warfare. Trochu mi chýbala moja obľúbená The Crying Machine, ale chápem, že všetko odznieť nemohlo. Koncert trval približne 2,5 hodiny, čo je aj tak celkom slušná porcia muziky. Nevravím to často, no môžete naozaj ľutovať, ak vám táto akcia ušla.

 

 

Komentáre sú uzavreté.