Odišiel Shane Gibson

Vo svojom prvom článku som spomenul meno Shane Gibson. Nevedel som ešte, že hneď v druhom to budem musieť urobiť znovu. Žiaľ, v trochu iných súvislostiach. 15. apríla nás šokovala správa, že Shane vo veku 35 rokov zomrel. Stalo sa tak po zdravotných komplikáciách v nemocnici v Birminghame (Alabama).

Môj prvý kontakt s týmto talentovaným gitaristom prebehol v marci 2008. Shane bol hráčom americkej značky Carvin a tak som chcel vedieť, či je spokojný so svojou sedemstrunkou DC 747. Bez akýchkoľvek hviezdnych manierov odpísal, požartoval a o nejaký čas už sme sa dohovárali, že kúpim jeho gitaru. Predával ich vtedy vlastne niekoľko, no najmä kvôli doprave z USA na Slovensko celá záležitosť nakoniec stroskotala. Škoda.

Moja posledná skúsenosť s ním bola pre mňa kľúčová. Bol to on, kto ma skontaktoval s Thomasom, svojím spoluhráčom zo skupiny STORK, a tým stál pri zrode našej spolupráce v rámci projektu POETRY IN TELEGRAMS.

Shane, ďakujem, bolo mi cťou…

Komentáre sú uzavreté.